Reklamační řád
Ve společnosti Mugshott chceme, abyste byli s nákupem zcela spokojeni. Pokud tomu tak není, nabízíme následující reklamační řád.
Vrácení zboží
Máte 14 dní od data doručení objednávky na to, abyste požádali o vrácení. Pro možnost vrácení musí být zboží nepoužité, v původním obalu a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Je také nutné předložit doklad o nákupu.
Pro zahájení vrácení zboží kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@caffe2go.com. Jakmile bude vaše žádost o vrácení schválena, poskytneme vám pokyny, kam a jak zboží zaslat. Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník, pokud se nejedná o vadný nebo nesprávně dodaný produkt.
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vrácení peněz. Pokud bude schváleno, vrácení peněz bude zpracováno a částka bude připsána na původní způsob platby do 7-10 pracovních dnů.
Upozorňujeme, že náklady na dopravu nejsou vratné, pokud se nejedná o chybu z naší strany (např. nesprávný nebo vadný výrobek).
Zboží, které nelze vrátit
Některé položky nelze vrátit:
- Použité zboží, které již není v původním stavu
- Dárkové poukazy
- Jakékoliv zboží vrácené po uplynutí 14 dní od data doručení
Výměny
Pokud jste obdrželi vadný nebo poškozený výrobek nebo chcete vyměnit zboží za jiný model, kontaktujte nás prosím do 14 dnů od doručení objednávky. Poskytneme vám pokyny k výměně a uhradíme náklady na dopravu vadného nebo nesprávně dodaného zboží.
Zpožděné nebo chybějící refundace
Pokud jste neobdrželi svou refundaci, nejprve se obraťte na svou banku nebo poskytovatele platební karty, protože doba zpracování může být různá. Pokud jste to již udělali a stále jste neobdrželi refundaci, kontaktujte nás prosím na adrese info@caffe2go.com.
Kontaktujte nás
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů ohledně vrácení nebo refundace nás neváhejte kontaktovat na adrese info@caffe2go.com.